Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

Otrzymałeś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie przejmuj się!! Nic nie ryzykujesz możesz nam go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a wówczas otrzymasz zwrot wartości towaru. Wystarczy tylko postępować zgodnie z poniższa instrukcją:

  Wydrukuj oświadczenie zwrotu, które znajduje się tutaj.
  Wypełnij oświadczenie.
  Zapakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem zwrotu oraz dowodem zakupu.
  Wyślij na adres podany na oświadczeniu.

Wymiana towaru

Zmieniłeś zdanie co do zakupionego produktu i jednak wolałbyś/wolałabyś inny produkt? Nic prostszego u nas możesz dokonać wymiany, wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  Wydrukuj oświadczenie wymiany, które znajduje się tutaj.
  Wypełnij oświadczenie.
  Zapakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem wymiany oraz dowodem zakupu.
  Wyślij na adres podany na oświadczeniu.

Reklamacja towaru

Reklamacje mogą dotyczyć nowych rowerów, a także części i akcesoriów do rowerów. Instrukcja postępowania w przypadku reklamacji jest następująca:

  Wydrukuj formularz zgłoszeniowy, który znajduje się tutaj.
  Wypełnij formularz zgłoszeniowy.
  Załącz dokument zakupu.
  Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.
  Wyślij na nasz adres:
Rowerowa Holandia
ul. Główna 30a
Poznań 61-007