Reklamacje i zwroty
Zwrot towaru
Otrzymałeś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie przejmuj się!! Nic nie ryzykujesz możesz nam go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a wówczas otrzymasz zwrot wartości towaru. Wystarczy tylko postępować zgodnie z poniższa instrukcją:
| Wydrukuj oświadczenie zwrotu, które znajduje się tutaj. | |
| Wypełnij oświadczenie. | |
| Zapakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem zwrotu oraz dowodem zakupu. | |
| Wyślij na adres podany na oświadczeniu. |
Wymiana towaru
Zmieniłeś zdanie co do zakupionego produktu i jednak wolałbyś/wolałabyś inny produkt? Nic prostszego u nas możesz dokonać wymiany, wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
| Wydrukuj oświadczenie wymiany, które znajduje się tutaj. | |
| Wypełnij oświadczenie. | |
| Zapakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem wymiany oraz dowodem zakupu. | |
| Wyślij na adres podany na oświadczeniu. |
Reklamacja towaru
Reklamacje mogą dotyczyć nowych rowerów, a także części i akcesoriów do rowerów. Instrukcja postępowania w przypadku reklamacji jest następująca:
| Wydrukuj formularz zgłoszeniowy, który znajduje się tutaj. | |
| Wypełnij formularz zgłoszeniowy. | |
| Załącz dokument zakupu. | |
| Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu. | |
| Wyślij na nasz adres: Rowerowa Holandia ul. Główna 30a Poznań 61-007 |